cisza cisza
408
BLOG

czy mam tu pozostać? / notka zmieniona /

cisza cisza Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Drodzy i wielce Szanowni Blogerzy starego SALONU24,

witam wszystkich i zwracam się do Was z prośbą.

Co ja tu robię? Dlaczego jeszcze piszę?

To dlaczego tu piszesz? - zapytacie

Dlatego, by mieć kontakt z żywymi i podobnie myślącymi ( blisko siebie mam mainstream ); siedzę w domu uziemiona.  Gdybym tylko mogła wyjść.....

Szczęściem duch i Duch Święty mnie nie opuszczają; jest niedobrze ale nie najgorzej :))))

Bloger Nohood podał kontakt  i to DZIAŁA JUŻ !

https://nohood.wordpress.com/

Dawajcie swoje adresy. Można przez PW, można w notkach.

Może ktoś bystry uruchomi podobny portal dot. 10.kwietnia 2010?

Pozdrawiam Wszystkich Świątecznie.

ps. 1.

wkurzona jestem. Nie będę opisywać wrażeń po zmianach. Piko, E.B, Wiarus, Syzyfka i wielu innych zrobili to wspaniale. Szczerze powiem: dziwię się, że Administracja jako tzw.Organ firmuje tę jajecznicę ...wstyd!

ps. 2. kto to widział na stronie startowej?

NIE PRZEGAP - 'Janina Jankowska do Kazimierza Ujazdowskiego' :)))

To wisi jako motto i wizytówka salonu;  powrót do PRL czy cóś?

Strach pomyśleć, co będzie za kilka dni....

image




 


cisza
O mnie cisza

staram się ... ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości