cisza cisza
156
BLOG

Lektura prawie obowiązkowa

cisza cisza Polityka Obserwuj notkę 0

Szanowni Państwo !

wczoraj się śmiałam, śmiech zawsze pomagał w sytuacjach, gdy ktoś próbował siłą zabierać mi choćby część posiadanej wolności... jednak po przeczytaniu tytułów polecanych tu "kijowych" notek opatrzonych zdjęciami w rozmiarach dla słabowidzących wiem, że to już nie do śmiechu...to żenada.

Nigdy nie osądzałam bez zastanowienia, starałam się zrozumieć cudze postępowanie, z którym się nie zgadzam ale to, co tu widzę pozbawiło mnie złudzeń. Żenada na żółto! Po prostu jaja...

Nie podejmuję się analizy nowej sytuacji, nie szukam prawdziwych przyczyn zniszczenia Salonu24, mam zbyt mało danych, bo te wyjaśnienia Administracji są dobre dla naiwnych...inni piszą, jak prawdopodobnie jest.

Np. Stary Wiarus napisał:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/743801,le-roi-est-mort-kropka

Dlaczego więc ta notka? Dlatego, by polecić Państwu dobry artykuł.

Ciekawy tekst ze strony prof. DAKOWSKIEGO;  wiele wyjaśnia :))

"Mind Control w akcji"

http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=19444&Itemid=47










 



cisza
O mnie cisza

staram się ... ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka