cisza cisza
210
BLOG

Telefon z podziemia, z mogiły....

cisza cisza Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Dzyń, dzyń, dzyń....

-Tu cmentarz miejski. Dyżurny kaplicowy, słucham...kto tam?

-Dzwonię z zakopane.., z mogiły.....

Obejrzyj, posłuchaj ku rozweseleniu :))))


Koleżanko, Kolego z dawnego Salonu24!

Jeśli żyjesz, choć w podziemiu ciesz się, że masz łączność.. Czekaj cierpliwie.

Ja poczekam, mam jeszcze napięcie, 

NIEBAWEM Cię odkopią.


ps. 1.Tego sobie i innym szczerze życzę. Redakcjo, miej litość ...

ps.2 Sprawdzam, czy można edytować notkę po opublikowaniu. Można...


I jak podobało się?  TEY z Pyrlandii ożył! Troszkę to upiorne ale jakże adekwatno - aktualne, nieprawdaż.

Jako bonus dołączam mój liryczny wierszyk dla licznych komentujących.

Dodam, że jeszcze nie jestem ani w więzieniu ani w trumnie :)

Jestem wkurzona
całkiem na poważnie…
W swojej celi siedzę
ale głośno pytam.
Czy ktoś mi odpowie?
Klawisz sprytnie milczy…
Czuje się tu panem
klucze dzierży władnie
Lecz kraty mnie chronią,
wolności nie skradnie!

ps.3

PW nie informuje o wiadomościach! Co robić?

















cisza
O mnie cisza

staram się ... ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości