cisza cisza
593
BLOG

POLSKIE BOCIANY KRYĆ SIĘ !!!

cisza cisza Rozmaitości Obserwuj notkę 23

„Byłem trochę tym zaskoczony, ale po chwili zrozumiałem dlaczego. To były pytania o Puszczę Białowieską i o stadninę koni. Może dlatego, że to ma też wymiar symboliczny. Muszę powiedzieć, że dla mnie jako Polaka ktoś, kto wycina starodrzew albo doprowadza do śmierci koni i to w takiej stadninie jak Janów, robi straszne rzeczy.

Zastanawiam się, czy nie zaczną też strzelać do bocianów – powiedział Donald Tusk.

Kim on jest? Nikt już nie powinien mieć żadnych wątpliwości - człek emocjonalnie wzmożony.

Ten człowiek kompletnie odleciał....a one własnie przylatują " do kraju tego..."

Do kraju tego, gdzie winą jest dużą

Popsować gniazdo na gruszy bocianie,

Bo wszystkim służą...

Tęskno mi, Panie... / C.K.Norwid /

 

W Ustroniu jest już para bocianów.

http://www.bociany.edu.pl/stream-ustron.php

Obserwujmy nasze bocianki kamerki 24h !

http://www.bocianyonline.pl/kamery.html

ps.

 Mam wątpliwości co do stanu zdrowia byłego premiera a ze względu na jego obecną funkcję w UE spodziewam się kolejnego „szczytowania” urzędasów, tym razem  na temat polskich snajperów.Europejscy zatroskani urzędnicy już dziś są w Polsce :)

Zobacz galerię zdjęć:

cisza
O mnie cisza

staram się ... ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości